loading...
بزرگترين سايت تفريحي ايرانيان
محمد رضا بازدید : 15 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مغرورباش،دورازدست رس باش،مبهم باش،سرسنگین باش،خاکی که باشی آسفالتت میکنند وازرویت ردمی شوند….
.
.
.
دل کندن از اون همه عشقی که به تو داشتم
منو به جایی رسوند که حالا ،
تو چشمای یکی دیگه زل بزنمو بگم:
 

عاشقمی؟!! خب به درک…!!

 

( بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب )

از شباهتتون فهمیدم که تو نسبتی با گاوآهن داری !
اومدی ، زندگیمو شخم زدی ، زیر و رو کردی
.
.
.
فردا برای دلجویی دیر است ، امروز زخم نزن …
.
.
.
یه سوال دارم کوه چون تنها بود سنگ شدیا سنگ بود تنهاشد؟ من که نه کوهم نه سنگ پس چرا تنهایم؟
.
.
.
به زخمهایم می نگری ؟!
درد ندارند دیـــــــــــــــگر
روزی که رفتـــــــــــــــی ،
مرگ تمام درد هایم را با خودش بـــــــــــــــرد !
مرده ها درد نـــــــــــــــمی کشند
حرف آخرم این
برنگرد دیـــــــــــــــگر
زنده ام نـــــــــــکن !
.
.
.
پرسیدند دوستش داری؟ گفتم دنیای من است.پرسیدند دوستت دارد؟ گفتم تنها سوال من است.
.
.
.
در خواب مــن
دست دیگری را نگیـــــر !!
حرمـت نگه دار لعنتــــــــی … !!
.
.
.
یه میز هرچقدرم که گرون قیمت و شیک و سلطنتی باشه اگه ۴تا پایه ش مثل هم و یه اندازه نباشن میز نمیشه …
کسی رو پیدا کن که پایه ت باشه !
.
.
.

بعدمرگم می نویسم قاتل تویی..¤دیوانه ی عشقت منم عاقل تویی..¤جان دربدن دارم ولی قلبم تویی..¤تازنده ام خواهی نخواهی عشقم تویی..
.
.
.
می خواهی قضاوتم کنی ؟
کفش هایم را بپوش
راهم را قدم بزن
دردهایم را بکش
سال هایم را بگذران
بعد قضاوت کن !!!
.
.
.
عشق خیالی من ، خودت نیستی ولی هنوز عشق خیالیت در رگهایم جریان دارد
و قلبم میتپد با عشقی که تو در رگهای من جا گذاشتی …
.
.
.
نمیدانم دردم چیست؟یاازتنهایست،یابودن کسی ک دوستش دارم وقلبش درگروی دیگریست…
.
.
.
این روزهایم به تظاهر می گذرد …
تظاهر به بی تفاوتی
تظاهر به بی خیالی
به اینکه دیگر هیچ چیز مهم نیست اما چه سخت می کاهد از جانم این “نمایش” !
.
.
.
ن همه دروغ میگویند
تونرفتی
توهنوز بامنی وبرای من میخندی
همه دروغ میگویند ک تورفتی
همین چند ثانیه پیش برایم چای آوردی..
نگاهم کردی وسرت را روی شانه ام گذاشتی
توتاابد بامنی..تومیدانی ک بی تو
ن حتی نمیتوانم یک لحظه ب نبودنت فکر کنم
تو ب من قول دادی ک هیچ وقت تنهایم نگذاری
میدانم ک بی وفانیستی تو هرگز نخواهی رفت..
همه دروغ می گویند ک رفتی
توهرلحظه بامنی…
.
.
.
مــن خوبـم
خسـته نیســتم
فـقط گـاهـی
دســتم بـه ایـن زندگـی نمــی رود !!
.
.
.
در جایی که همه زغال فروش شده اند و دیگران را سیاه میکنند بیا کمی از مد افتاده باشیم !
سپید بمانیم …
.
.
.
یادش بخــیر
وقتـی بودی
نیـازی به شمـردن ستـاره ها نبـود
اصـلا یـادم نیـست
ستـاره ای بـود یا نبـود
هـر چـه بـود شـیریـن بـود
حتـی بـی خـوابی بـدون شمـردن ستــاره ها
.
.
.
مادرمثل مدادیست که هر روزتراشیده شدن و کوچک شدنش را می بینیم وحس میکنیم تا وقتی که تموم بشه , و پدر مثل خودکاریست که هر چقدر هم که باهاش بنویسیم تغییری در ظاهرش احساس نمی کنیم , چون از درون خالی میشه , فقط یه روز باخبر میشیم که دیگه نمی نویسه”
خدا همه پدر مادرها را سلامت نگه داره
.
.
.
لااقـل رد که می شـوی
بی هـوا بگو : دوسـتت داشتم !!
و تا برگشـتم لا به لای جمـعیت
گُــــم شـده باش !!!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 3,875